Hello Australia! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fenke Seegers - WaarBenJij.nu Hello Australia! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fenke Seegers - WaarBenJij.nu

Hello Australia!

Door: fenke

Blijf op de hoogte en volg Fenke

02 September 2014 | Australië, Sydney

Hallo Allemaal!

Whoehoeee ik ben er!!

De reis viel best mee. Altijd prettig als je niet naast een stinkend, kwijlend of snurkend iemand in het vliegtuig zit. Het eerste gedeelte naar Hong Kong verliep soepel, erg apart wel dat na een kleine 1,5 uur de lichten uitgingen om te gaan slapen... Gelukkig genoeg leuke films om te bekijken! Rond zes uur in de ochtend (24.00 uur NL tijd) geland in HK. Massaal vliegveld! Daar een beetje rond gehobbeld en om 09.00 op naar Sydney! Er werd direct omgeroepen dat er vrij veel turbulentie zou zijn, voornamelijk boven de filipijnen! Helaas niet gelogen.. laten we zeggen dat het een behoorlijke bumpy right was! Naast wat misselijkheid en natuurlijk last met slapen, altijd fijn die luchtzakken! Ging het wel oke.
We hadden een 10 min vervroeging ;) en daardoor extra rondje boven sydney, was echt mooi met al die lichtjes!

En nu zit ik in het hostel lekker te relaxen met mensen van diverse nationaliteiten en van allerlei leeftijden!
Een gelukje voor mij, ik had vannacht een vierpersoonskamer voor mezelf! Best ok geslapen en de jetlag lijkt mee te vallen! Al wat eten gekocht om te koken vanaaf! Bananen 11 dollar per kilo, appels 7 dollar, en ik dacht NL al prijzig was ;).

Het weer is hier nog niet al te best maar dat mag de pret niet drukken!

• 02 September 2014 - 08:55

Je Vader:

hallo Fenke nu lekker op de plaats om je rei s te beginnen.
    Hoelang blijf je nu in Sydney voordat je verder gaat.
    En ga je nog dingen bezichtigen in Sydney.
    In Diem is het nu lekker weer en gaat warmer worden de komende week.
    Dat komt goed uit voor het klussen in het huis van Inge en Daan
    Ze hebben een leuk huisje.
    Daan zal je nog wel wat foto's sturen van het huis.
    Verder ga ik nu aan werk want er moet nog steeds geld verdiend worden.
    Groetjes en jij bent natuurlijk al met het avondeten bezig.
    je kunt mischien al skypen met je moeder die is nu nog thuis.
    De rest van de week moet ze werken.

Gr

• 02 September 2014 - 10:33

Mae:

Aahhhhhhh je bent er!! Let the adventure begin! Dikke kusssss

• 02 September 2014 - 16:04

Maria:

Mooi op de plek. Nu gaan genieten, maar dat zal wel gaan lukken.vanmorgen was de skype verbinding niet geweldig, maar ik heb je verhaal wel kunnen volgen. Groetjes en je zult nu wel slapen.

• 04 September 2014 - 15:04

Petra Kossen:

Ha die Fenke, kwam een mail tegen wat te doen als we je willen volgen. Dus gelijk maar even gedaan. Lekker die eerste vliegreis die ging goed, tweede met al die turbulentie, vreselijk.....
    4 persoonskamer de eerste nacht (jammer niet met drie knappe jongemannen) ha, ha maar die kom je vanzelf wel tegen.
    Genieten lekker 2 maanden, nog heel veel plezier! Groetjes

• 04 September 2014 - 16:50

Vader Fenke:

Hallo Petra,

Een knappe jongeman is prima maar 3 is wel wat veel !!!!

gr

• 04 September 2014 - 20:58

Stephanie :

Fijn dat je veilig bent geland! Geniet ervan meid.

• 04 September 2014 - 21:58

Mara:

Hoi Fenk, alweer een vlucht achter de rug en weer op een andere plek. Foto's laten nog geen mooi weer zien. Maar hopenlijk komt dat nog. Via deze weg moet ik je de groeten doen van Ada. Ik heb ze al twee keer gezien op weg naar haar paard. Ze leeft met je mee.Geniet lekker verder.xxx

Verslag uit: Australië, Sydney

Fenke