Tijd voor een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Fenke Seegers - WaarBenJij.nu Tijd voor een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Fenke Seegers - WaarBenJij.nu

Tijd voor een nieuw avontuur!

Door: Fenke

Blijf op de hoogte en volg Fenke

14 April 2015 | Nederland, Nederland

Zo de laatste werkgerelateerde zaken zijn afgerond, tijd om mijn hoofd in vakantiemodus te zetten!!

Morgen mijn backpack maar eens uit het 'stof' halen en nogmaals een poging doen om alles wat ik mee wil nemen erin te proppen. Dat wordt weer een hele uitdaging.

Goh, vakantie, door de drukte van de laatste weken heb ik dat besef nog niet echt. Mmm soort van dejavu met hoe ik de laatste keer op reis ging. Ach, gelukkig weet ik dat dat allemaal wel goed komt.

Donderdag vlieg ik met Malaysia Airlines naar Kuala Lumpur en dan na een korte tussenstop direct door naar Vietnam, Ho chi minh City of zoiets, een goede voorbereiding is het halve werk ;). Dit ligt in het Zuiden. De eerste 2 hostelovernachtingen zijn geboekt, 7 euro per nacht, alleen daar wordt je toch al super blij van :D!!
Het plan is om vervolgens in 3 weken tijd via allemaal plaatsjes aan de kust door te reizen naar Hanoi in het noorden van Vietnam. Hier zie ik een vriendin (die voor een jaar in vietnam woont) en samen vliegen we naar Maleisie om daar nog een weekje rond te trekken.
Eigenlijk geen idee wat me precies te wachten staat maar dat zien we wel als we daar zijn. Het weer ziet er redelijk oke uit, in ieder geval lijkt de regen een stuk minder te worden dan de laatste tijd.

Nu ik dit zo opschrijf begint het stiekem al weer een beetje te kriebelen en ik hoop tijdens deze reis weer veel nieuwe mensen te ontmoeten en van een nieuwe cultuur en natuur te genieten.

(aangezien mijn vorige verslagen nogal veel gelezen zijn, dit is helaas een openbaar forum, heb ik ervoor gekozen om de reacties prive te zetten. Geef dus gerust een respons, ik zie deze wel, maar andere mensen niet meer)

Fenke

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 7177

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 14 April 2015

Vietnam en een beetje maleisië

31 Augustus 2014 - 01 November 2014

To the end of the world and back again in 9 weeks

Landen bezocht: